Killsnacka ;O

Nu är det så att jag tycker att jag har snackat för lite om just ämnet killar så jag tänkte lägga upp en liten text som jag tycker att alla killar borde tänka på!  :)

Hoppas ni tjejer tycker samma sak som mig, för alla är gö inte lika. men om ni vill tycka till så skriva bara en komentar. ;)


Vad killar bör veta om tjejer:

Tjejer uppskattar telefonsamtal/sms.
Tjejer har humörsvängningar ibland!, hon menar inte att bli sur på dig.
När du uppfattar en tjej som stel emot dig, då har de hänt något.
Tjejer vill höra att de ser bra ut , även om de själva inte tycker de.
Skriker en tjej på dig har du gjort något som gjort henne väldigt ledsen/arg.

När en tjej säger " jag älskar dig " så menar hon det och vill höra : " jag älskar också dig" inte : " detsamma ".
Tjejer kan reta upp sig på väldiga småsaker, men ta det inte seriöst, men kolla vad som retet henne.
Skiter du i att höra av dig på ett par dagar, kommer hon garanterat att må dåligt.
Vänd aldrig bort huvudet från hennes pussar, det sårar henne.
Tycker du om henne påminner du henne om de.
Påminn henne om att hon är vacker i dina ögon, även utan smink.

Tjejer uppskattar datum, glöm inte hennes födelsedag eller när ni blev tillsammans för hon vet helt säkert.
Skoja aldrig om att det är slut mellan er, hon kan börja tvivla på dig!

Om du och din flickvän står och pratar med en av dinatjejkompisar,tryck din flickvän lite närmare och visa att de är henne du vill ha.
Om hon blir ledsen när du är med henne så, sitt och håll om henne, då känner hon sig trygg.





Puss puss på er alla och så hörs vi babes ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0