höstlov!

Ojoj, länge sen nu. Jag försöker men har varit upptagen på de senaste. :P
Men iallafall så har helgen varit skoj.


Fredag:
* Möte på skolan med rektorn och min mentor om klassbyte..
* Va DJ med Moberg på barn disco. xP
* Va med Mobergs tre klasskompisar Frida, Hanna, Joanna. :)

Lördag:
* Jag och Moberg sega oss med film och mys
* ConnyBonny kom till Moberg vi fixade oss lätt och gick ut och halloweena med moberg lillasyrra och hennes kompis! xD
* Vi drog till stan och hade de sköj

Söndag:
* Halv seg dag med Conne och Moberg
* Gick på Hannas hockeymatch med Moberg och Frida! Tyvär så förlorade Hannas lag med 6-9. :/




Idag va jag Joanna, Moberg och Frida på Hannas träning, lite segt men skoj!
Och nu är det ÄNTLIGEN höstlov!
Saker som skall och kanske göras under lovet:
* Gå på SAW 3D, med Moberg, Joanna, två killar + kanske frida, hanna, conne och elvira.
* Gå på hannas hockey match på fredagkväll
* Dra på Zebbes födelsedagsfest på lördag
* På söndag blir det årets sista BLÅVITT´s match! sad face :(, men hoppas dom vinner..




Puss och kram på er alla nu ska jag försöka sova om en stund! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0